Home / İmplant Tedavisi

İmplant Tedavisi

İmplant Diş Tedavisi

İmplant kaybedilen dişlerin yerine tedavi amaçlı konulan vidadır. Bu vidalar titanyum metalinden yapılmıştır. Titanyum doku dostu ve güvenilir şekilde kullanılabilecek bir materyaldir. Kaybedilen dişlerin fonksiyonel ve şekil olarak geri kazandırılması için kullanılan bir yöntemdir. Her hastaya rahatlıkla uygulanabilecek bir sistemdir. Lokal anestezi ile genel olarak hastanın ağzı uyuşturularak bu uygulama yapılır.

Hangi tip hastalara uygulanır diye düşünecek olursak ise alt ve üst total dişsiz denilen vakalarda, tek diş eksiklerinde, güvenli uygulamadır. Kaliteli bir kemik, implant uygulamasında önemlidir. Bazı hastalıklar konusunda hasta incelenmelidir. Aşırı alkol ve sigara tüketenlerde, diyabet hastalarında sıkıntı yaratabilir. Çocuklarda  tercih edilmez, çünkü kemik gelişiminin tamamlanmış olması gerekir, Kızlarda 16-17 yaş erkeklerde 17-18 yaşlarında kemik gelişimi tamamlandığında güvenli ve rahatça uygulanabilen bir yöntemdir.

En dikkat etmemiz gereken şey ağız bakımıdır. Aslında ağız bakımı her şartta önemlidir ama implant uygulamasından sonra ağız bakımı daha da önemlidir. Dişlerin düzenli fırçalanması diş ipi kullanılması gerekmektedir.

İyi bakım yaparak hastanın ağzında uzun süre tutulması gerekmektedir, amaç budur. Diş çektirmek kadar kolay gibi gözükmektedir. Yara iyileşmesi de diş çekimindeki yara iyileşmesi şeklindedir.

İmplantın uygulanacağı diş sayısı tedavisinin sürecini belirler, ortalama bir diş yarım saatte tedavisi tamamlanır. Diş çekiminde nasıl hastanın yanağında biraz şişme, hafif ağrı oluyorsa, implantta da aynı şeylerle karşılaşır ama bunu  hekimin açıklamalarını zamanında ve dikkatli takip etmesi ile çabuk atlatacaktır.

Tüm hastaların korkmadan gönül rahatlığı ile yaptırabileceği bir tedavidir. Ücretsiz muayene ve röntgen hizmetinden faydalanabileceğiniz korudent diş kliniği randevu için 02126616979 arayabilirsiniz.